Select Page

Has notat l’impacte que té una bona imatge a les xarxes socials? Així és, no n’hi ha prou amb publicar continguts de qualitat si no va acompanyat d’una imatge amb el format adequat, per això avui volem parlar-vos sobre les mesures que han de complir les teves imatges segons cada xarxa social.
Un error molt comú és el fer publicacions amb imatges que es veuen #pixelat o de baixa qualitat, per tant per ajudar-vos vam fer un bon research sobre el tema i trobem les especificacions necessàries perquè facis els teus perfils més efectius aconseguint captar l’atenció del teu públic objectiu i així atreure’ls a les teves publicacions.
En aquest article trobaràs les especificacions en:
1-Facebook
2-Twitter
3-Instagram
4-Google +
5-Pinterest
6-Linkedin
7-Youtube

1.Facebook
Aquesta xarxa social és una de les més populars i utilitzades per milions al món. Aquesta plataforma es va actualitzant constantment així que cal estar atents a les configuracions, ara com ara compartim els mesuraments actuals:
Imatge de perfil: 180 x 180 px
Imatge de portada: 851 x 315 px
Imatge quadrada de post: 1200 x1200 px
Imatge horitzontal de post: 1200 x 900px
Imatge de perfil en fan page: 90 x90 px
Imatge de portada: 981 x 363 px.

2.Twitter
Xarxa de microblogging que es recolza cada vegada més en les imatges, està demostrat que un tuit amb una imatge causa almenys 5 vegades més impacte.
Imatge de perfil: 400 x 400 px
Imatge de portada: 1500 x 1500 px
Imatge en Tuit: 1024 x 512 px (recomanat)
3.Instagram
Xarxa basada a captar i compartir moments amb el món, en imatges i videos.
Imatge de pefil: 110 x 110 px
Imatge de instagram: 640 x 640 px
4.Google +
Xarxa social de gran popularitat a causa del seu enllaç amb youtube. Ofereix diferents serveis i una bona imatge marca la diferència.
Imatge de perfil: 250 x 250 px.
Imatge de portada: 2120 x 1192 px.
Imatge compartida en post (des de): 497 x 373
5.Pinterest
En una xarxa tan visual com aquesta no pots desatendre les imatges que conformen la teva pàgina
imatge perfil: 165x165px
imatge pin: 600px ample per l’alçada que vulguis
miniatures dashboard: 220x150px
6.Linkedin
Xarxa social orientada a negocis, on la imatge també és important, les dimensions recomanades són:
Imatge perfil professional: 400 x 400 px.
Imatge background: 1400 x 425 px.
Imatge de pàgina d’empresa: 646 x 220 px.
Logo estàndard: 100 x 60 px. – 400 x 400 px.
En cas de fer publicitat:
Actualitzacions patrocinades: 800 x 400 px.
Imatge de promoció de serveis: 50 x 50 px.
Logos per a grups: 100 x 60 px.
7.Youtube
Xarxa social enfocada a continguts audiovisuals. Les seves dimensions són:
Imatge de perfil: 800 x 800 px.
Imatge de portada: 2560 x 1440 px.
Imatge miniatura en videos: 1280 x 720 px.
Seguint aquestes indicacions aconseguiràs mostrar una bona impressió de les teves xarxes socials, treure’ls major profit i aconseguir que els teus seguidors gaudeixin de les teves publicacions.
Et convidem a provar-les i esperem que aquest article t’hagi estat d’utilitat.
Ens veiem aviat.
Summary
La grandaria de les imatges a les xarxes socials, ¡Sí importa!
Article Name
La grandaria de les imatges a les xarxes socials, ¡Sí importa!
Description
Les mides adequades de les imatges per cada xarxa social
Author
Tag's78

Si continuas utilizando este sitio, aceptas el uso de las cookies. Más información

Las opciones de cookie en este sitio web están configuradas para "permitir cookies" para ofrecerte una mejor experiéncia de navegación. Si sigues utilizando este sitio web sin cambiar tus opciones o haces clic en "Aceptar" estarás consintiendo las cookies de este sitio.

Cerrar