Has notat l’impacte que té una bona imatge a les xarxes socials? Així és, no n’hi ha prou amb publicar continguts de qualitat si no va acompanyat d’una imatge amb el format adequat, per això avui volem parlar-vos sobre les mesures que han de complir les teves imatges segons cada xarxa social.
Un error molt comú és el fer publicacions amb imatges que es veuen #pixelat o de baixa qualitat, per tant per ajudar-vos vam fer un bon research sobre el tema i trobem les especificacions necessàries perquè facis els teus perfils més efectius aconseguint captar l’atenció del teu públic objectiu i així atreure’ls a les teves publicacions.
En aquest article trobaràs les especificacions en:
1-Facebook
2-Twitter
3-Instagram
4-Google +
5-Pinterest
6-Linkedin
7-Youtube
1.Facebook
Aquesta xarxa social és una de les més populars i utilitzades per milions al món. Aquesta plataforma es va actualitzant constantment així que cal estar atents a les configuracions, ara com ara compartim els mesuraments actuals:
Imatge de perfil: 180 x 180 px
Imatge de portada: 851 x 315 px
Imatge quadrada de post: 1200 x1200 px
Imatge horitzontal de post: 1200 x 900px
Imatge de perfil en fan page: 90 x90 px
Imatge de portada: 981 x 363 px.
Xarxa de microblogging que es recolza cada vegada més en les imatges, està demostrat que un tuit amb una imatge causa almenys 5 vegades més impacte.
Imatge de perfil: 400 x 400 px
Imatge de portada: 1500 x 1500 px
Imatge en Tuit: 1024 x 512 px (recomanat)
Xarxa basada a captar i compartir moments amb el món, en imatges i videos.
Imatge de pefil: 110 x 110 px
Imatge de instagram: 640 x 640 px
Xarxa social de gran popularitat a causa del seu enllaç amb youtube. Ofereix diferents serveis i una bona imatge marca la diferència.
Imatge de perfil: 250 x 250 px.
Imatge de portada: 2120 x 1192 px.
Imatge compartida en post (des de): 497 x 373
Xarxa social orientada a negocis, on la imatge també és important, les dimensions recomanades són:
Imatge perfil professional: 400 x 400 px.
Imatge background: 1400 x 425 px.
Imatge de pàgina d’empresa: 646 x 220 px.
Logo estàndard: 100 x 60 px. – 400 x 400 px.
En cas de fer publicitat:
Actualitzacions patrocinades: 800 x 400 px.
Imatge de promoció de serveis: 50 x 50 px.
Logos per a grups: 100 x 60 px.
Xarxa social enfocada a continguts audiovisuals. Les seves dimensions són:
Imatge de perfil: 800 x 800 px.
Imatge de portada: 2560 x 1440 px.
Imatge miniatura en videos: 1280 x 720 px.
Et convidem a provar-les i esperem que aquest article t’hagi estat d’utilitat.
Ens veiem aviat.